Educació Infantil 1r Cicle
Grups per edats
Dividit en grups per edats d’1 a 2 anys on les famílies poden sol·licitar el bo infantil i de 2 a 3 on l'escolarització és de caràcter gratuït. (Novetat curs 2022-2023).
Ampli Horari
De 8h a 13h i de 15h a 18h sent flexibles les entrades i les eixides, a més de comptar amb servei de menjador, inclosa la migdiada, de 13h a 15h.
Metodologia
Utilitzem una metodologia basada en l’experimentació, la manipulació i l’exploració.
Activitats
D'estimulació primerenca (psicomotriu Écora), Entusiasmat descobrir el món dels números mitjançant bits, joc simbòlic, jocs de construcció, tallers manipulatius, sessions sensorials seguint la Pedagogia de la llum, tallers amb famílies i eixides escolars.
Espais
Diversitat d'espais: nous patis, nova sala de psicomotricitat, pavelló multiusos, biblioteca.
Aula Multisensorial
Organitzada per racons en base als interessos del més menuts i a les temàtiques treballades.
Estimulació Sensorial
L’estimulació sensorial en edat primerenca és essencial per al desenvolupament cognitiu de l'ésser humà. Durant aquesta etapa sensoriomotora els menuts aprenen gràcies a la informació rebuda a través dels cinc sentits d’una forma lúdica. Aquest tipus d'estimulació afavoreix la seua curiositat natural i la seua necessitat d’ explorar l'entorn més pròxim, i així es treballa la memòria, les habilitats del llenguatge, el raonament espacial, les capacitats neuromotrius i l'autoestima.
Estimulació Primerenca Écora
Des del primer any de vida, al centre apostem per aquest mètode d'estimulació psicomotriu ,òptim per al desenvolupament global dels més menuts. Es tracta d’una seqüència formada per exercicis, jocs i altres activitats que se’ls ofereix de manera repetitiva a través de cançons. A mesura que passa el temps i els moviments s’afiancen, la dificultat s'incrementa.
Projectes
El treball per projectes és una metodologia, la qual sol partir dels interessos dels més menuts,fent ús de recursos del propi entorn,de materials reciclables i també de materials reutilitzables.Aquest tipus d'activitats, ajuden als menuts a pensar per ells mateixa, promovent així, el pensament crític, fomentant l'aprenentatge cooperatiu i la motivació per descobrir allò que estan investigant. I el més important, afavoreix un aprenentatge significatiu potenciant l'autonomia personal dels menuts, reforçant l'educació de les pròpies emocions i estimulant l'aprenentatge desde la calma.